Vaša zavarovanja praviloma vključujejo različne asistenčne storitve, ki jih izvajajo za to usposobljeni asistenčni centri, kot je Europ Assistance, ki za svoje partnerje po vsem svetu izvaja pestro paleto asistenčnih storitev:
- Avtomobilska asistenca
- Domska asistenca
- Asistenca na potovanjih v tujino
- Zdravstvena asistenca
- Kibernetska in IT asistenca
- Asistenca malim in srednjevelikim podjetjem
- Napredna asistenca po meri
Vsebina storitev se močno razlikuje, vsem pa je skupno, da za zagotovitev učinkovite pomoči naših specialistov operaterjev potrebujemo pripravljene zavarovance, ki nam zaupajo, da bomo s svojimi preverjenimi postopki izpeljali proces kakovostno in učinkovito ter s tem zagotovo ublažili njihov stres.
Na primeru asistence na potovanjih v tujino vam bomo pojasnili, kako ravnati, ko se v tujem okolju znajdete v težavah. Vedite, da vam je v tem primeru EA voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Kako naj poteka klic na asistenčni center Europe Assistance:
- Pripravite se: Preden nas pokličete, se umirite in poskusite natančno oceniti svojo situacijo. Premislite, kaj potrebujete - medicinsko pomoč, pomoč na cesti, informacije o zdravstvenem omrežju ali karkoli drugega. Ne skrbite – mi vas bomo vodili.
- Poiščite kontaktno številko in številko zavarovalne police: Obe številki ste prejeli na dokumentih ob sklenitvi vašega zavarovanja. Shranite si ju že pred potovanjem v svoj mobilni telefon in zapišite še dodatno na list v denarnico ali osebni dokument. Saj veste – naprave najslabše delujejo takrat, ko jih najbolj potrebujemo.
- Pokličite Asistenčni center: Vaš klic bo sprejel strokovni operater, ki bo poslušal vaše težave in vam nudil nasvete ali organiziral pomoč, ki jo potrebujete.
- Posredujte informacije:Za učinkovit postopek boste morali posredovati nekatere ključne informacije, kot so:
- Vaše ime in priimek: Za identifikacijo.
- Številka zavarovalne police: Če ste zavarovani pri Europe Assistance, boste potrebovali številko police za preverjanje vašega statusa.
- Kontaktne informacije: Telefonska številka, e-poštni naslov in naslov začasnega bivanja. Telefonska številka, s katere kličete, ni vedno tista, na katero vas lahko pokličemo nazaj. Vedite, da reševanje asistenčnih primerov lahko traja več ur ali celo dni, zato vsega z operaterjem ne boste uredili v enem klicu. Naši operaterji bodo po potrebi z vami ponovno stopili v kontakt.
- Kar se da natančno lokacijo: Če gre za nesrečo, težavo na cesti ali drugo pomoč na potovanju v tujini. V nekaterih primerih uporabljamo tudi napredne informacijske rešitve, s katerimi vas lahko natančno lociramo, če potrdite deljenje lokacije na vaši mobilni napravi.
- Opis situacije: Povejte, kaj se je zgodilo, kakšne težave imate in kakšno je vaše trenutno stanje. Ne pretiravajte, prav tako pa nevarnih situacij ne podcenjujte. V pomoč vam bodo naši operaterji ter mreža naših izvajalcev na različnih lokacijah.
- Ne ugibajte, kaj vam pripada: Operaterji ob podpori najsodobnejših informacijskih sistemov takoj preverijo kritja vašega zavarovanja in vam to tudi predstavijo. Razložijo vam tudi možnosti, ki jih v dani situaciji imate in vam svetujejo s svojimi bogatimi izkušnjami. Velika verjetnost namreč je, da se vi v podobni situaciji še niste znašli, naši operaterji pa podobne primere rešujejo praktično vsak dan.
- Upoštevajte navodila: Po prejemu informacij boste dobili navodila, kako ravnati naprej. Sledite tem navodilom, saj bodo pomagala zagotoviti hitro in učinkovito pomoč.
- Obveščajte nas: V primeru, da se situacija spremeni, nas o tem takoj obvestite!
Katere dokumente je priporočljivo imeti pri sebi:
- Osebni dokumenti: Vedno imejte pri sebi veljaven osebni dokument, saj boste morda morali dokazati svojo identiteto.
- Zdravstvena kartica: Če potrebujete medicinsko pomoč, je dobro imeti pri sebi tudi zdravstveno kartico ali podatke o svojem zdravstvenem zavarovanju.
- Zavarovalna polica: Pri sebi imejte vsaj elektronsko obliko svoje zavarovalne police.
- Kreditna kartica/Gotovina: Za morebitne stroške, ki jih boste morebiti morali poravnati sami. Ker kreditnih kartic ponekod še vedno ne sprejemajo, je dobro imeti pri sebi vsaj nekaj gotovine v ustrezni valuti. In ne skrbite – če ste si z zavarovanjem zagotovili ustrezno kritje, bodo vsi stroški povrnjeni. Za obdelavo dokumentacije bo poskrbel EA skupaj s škodnim oddelkom partnerske zavarovalnice.
- Kontaktni podatki domačih: Imejte pri sebi kontakte svojih bližnjih, da jih lahko mi ali vi obvestite o svoji situaciji.
Klic na Asistenčni center Europe Assistance je ključnega pomena v stiski na potovanju. Z dobro pripravo in sodelovanjem z operaterjem Asistenčnega centra boste hitro dobili ustrezno pomoč, ki jo potrebujete. In bodite spoštljivi. Operaterji opravljajo težavno delo in pomagajo našim zavarovancem po vsem svetu, 24/7.
Nekaj pogostih napak, ki jih vsakodnevno srečujemo in se jim poskušajte izogniti, da bi vam lahko zagotovili vrhunsko uporabniško izkušnjo
Ne odlašajte
Če ste v situaciji, ko potrebujete pomoč, ne odlašajte s klicem v asistenčni center. Prej, ko bomo obveščeni o vaši situaciji, hitreje vam lahko pomagamo.
Ne skrivajte informacij
Ob klicu bodite pripravljeni posredovati vse pomembne informacije o vaši situaciji. Zavajanje ali skrivanje informacij bo v procesu zagotovo povzročilo težave in nezadovoljstvo na obeh straneh.
Spoštujte navodila
Asistenčni center vam bo dal natančna navodila, kaj storiti. Pomembno je, da ta navodila natančno upoštevate. Ignoriranje le-teh lahko zaplete vašo situacijo in upočasni postopek.
Ne razburjajte se
Razumljivo je, da ste zaradi nujnega primera pod stresom, vendar poskusite ostati mirni pri interakciji z asistenčnim centrom. Nesramnost ali nestrpnost bosta otežili komunikacijo in zagotovo ne bosta pospešili postopka.
Ne sprejemajte odločitev brez posvetovanja
Preden začnete sami sprejemati odločitve, kot je npr. premestitev v drugo bolnišnico, povratek nazaj domov, transport ponesrečenca, itd., se najprej posvetujte z asistenčnim centrom. Strokovno vam bodo svetovali na podlagi zdravstvenega stanja in kritij vašega zavarovanja.
Ne pozabite hraniti dokumentacije in drugih dokazov
Če ste udeleženi v nesreči ali potrebujete zdravniško pomoč, ne pozabite shraniti vseh računov in dokumentov, povezanih z vašo oskrbo. Ne pošiljajte originalnih dokumentov brez izdelave kopij za vaše osebne evidence.
Ne predvidevajte ničesar
Ne predvidevajte, da je vse krito z vašo zavarovalno polico ali da bodo določene storitve samodejno zagotovljene. Vedno preverite pri svojem asistenčnem centru, da se izognete nesporazumom in morebitnim težavam pri refundaciji nastalih stroškov.